Communication skills of children with autism spectrum disorders – research possibilities and needs. Łukasz Maj: Communication behavior of children with autism spectrum disorders. UMCS Publishing House. Lublin 2025, pp. 164
Katarzyna Kaczorowska-Bray
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie UWMhttps://orcid.org/0000-0003-4510-9002
Jolanta Panasiuk
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie UWMhttps://orcid.org/0000-0002-5666-4899
References
Błeszyński J.J. (2011): Autyzm a niepełnosprawność intelektualna i opóźnienie w rozwoju: skala ocen zachowań autystycznych. Gdańsk. Google Scholar
Chyłkiewicz J., Szczygielska A. (2014): Sprawozdanie z otwartego posiedzenia Komitetu Nauk Klinicznych PAN „Najczęstsze problemy medyczne wieku starszego w Polsce”. „Nowa Audiofonologia” 3, s. 91–93. Google Scholar
Longerbeam M., Sigafoos J. (2018): Language and Children with Autism Spectrum Disorder. [W:] An Introduction to Children with Language Disorders. Red. V.A. Reed. New York, s. 235–259. Google Scholar
Panasiuk J. (2015): Skala do oceny profilu zaburzeń językowych w zespole Aspergera. [W:] Z prac Towarzystwa Kultury Języka. Red. M. Kurkowska, E. Wolańska. T. XII: Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii. Warszawa, s. 155–182. Google Scholar
Styczek I. (1980): Logopedia. Warszawa. Google Scholar
Szczałuba K. (2021): Zaburzenia ze spektrum autyzmu. [W:] Genetycznie uwarunkowane zaburzenia rozwoju u dzieci. Red. R. Śmigiel, K. Szczałuba. Warszawa, s. 123–130. Google Scholar
Szwajda U. (2014): O mówieniu bez komunikowania, czyli dyskurs i interakcja w autyzmie. Charakterystyka trudności. „Socjolingwistyka” XXVIII, s. 93–107. Google Scholar
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie UWM
https://orcid.org/0000-0003-4510-9002
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie UWM
https://orcid.org/0000-0002-5666-4899
