Beister, M., Górny, J., Połom, M. (2015). Rozwój infrastruktury tramwajowej w Polsce w okresie członkostwa w Unii Europejskiej. TTS Technika Transportu Szynowego 22, 20–36.
Bobrowicz, A. (2013). Olsztyn, w: Tramwaje w Polsce. Red. J., Żurawicz J., Dom Wydawniczy Księży Młyn, Łódź.
Garrison, W., L. (1960). Connectivity of the interstate highway system. Papers of the regional science association 6, 121–137.
Goliszek, S. (2014). Poprawa dostępności transportem miejskim w Olsztynie w świetle inwestycji infrastrukturalnych z perspektywy UE 2014–2020. Transport Miejski i Regionalny 5, 30–36.
Goliszek, S. (2014a). Zmiany dostępności miejskim transportem zbiorowym w Lublinie w wyniku inwestycji infrastrukturalnych finansowanych z funduszy UE do roku 2020. Transport Miejski i Regionalny 9, 15–21.
Goliszek, S. (2014b). Dostępność komunikacyjna transportem zbiorowym w Białymstoku – wpływ środków z perspektywy UE na lata 2014–2020. Transport Miejski i Regionalny 11, 19–26.
Goliszek, S., Rogalski, M. (2014). Przestrzenno-czasowe zmiany dostępności komunikacyjnej miejskim transportem zbiorowym w Rzeszowie w świetle inwestycji współfinasowanych ze środków UE na lata 2014–2020, Transport Miejski i Regionalny 7, 23–30.
Goliszek, S. (2015). Dostępność komunikacyjna transportem zbiorowym w Rzeszowie i Olszty-nie w 2013 z możliwością poprawy po 2020 roku. Folia Geographica Socio-Oeconomica 22, 23–42.
Goliszek, S. (2016). Zmiany dostępności komunikacyjnej transportem zbiorowym w Kielcach – badanie wpływu środków z perspektywy finansowej UE na lata 2014–2020 2, 12–19.
Goliszek, S., Połom, M. (2016a). Porównanie dostępności komunikacyjnej transportem zbiorowym w ośrodkach wojewódzkich Polski Wschodniej na koniec perspektywy UE 2007–2013, Transport Miejski i Regionalny 3, 16–27.33
Goliszek, S., Połom, M. (2016b). Dostępność komunikacyjna transportem zbiorowym w ośrodkach wojewódzkich Polski Wschodniej, Autobusy-Technika, Eksploatacja, Systemy Trans-portowe 7–8, 42–51.
Hansen, W., G. (1959). How accessibility shapes land-use Journal of the American Institute of Planners 25, 73–76.
Isard, W. (1954). Location theory and trade theory. Short-run analysis. Quarterly Journal of Economics 68(1), 305–322.
Janduła, M. (2016). Olsztyn wybrał przebieg tramwaju. Tory na Kętrzyńskiego. Transport pub-liczny, https://transport-publiczny.pl/mobile/olsztyn-wybrał-przebieg-tramwaju-52029.html, dostęp: 11.04.2016.
Kauf, S. (2013). Logistyka miasta jako podstawa kształtowania zachowań komunikacyjnych.Studia Miejskie 10, 57–67.
Madrjas, J. (2011). Tramwaje powrócą do Olsztyna. Rynek Kolejowy 8,9.
Olsztyńskie tramwaje.pl. Tramwaje w Olsztynie – historia, plany, budowa przyszłość, https:// olsztynskietramwaje.pl, dostęp: 10.04.2016.
Połom, M. (2015). European Union funds as a growth stimulant of electromobility on the exam-ple of electric public transport in Poland. Barometr Regionalny 13(3), 89–96.
Połom, M., Tarnawski R. (2011). Wsparcie modernizacji i rozwoju komunikacji miejskiej w Lublinie z funduszy strukturalnych, Transport Miejski i Regionalny 10, 35–41.
Ratajczak, W. (1999). Modelowanie sieci transportowych. Bogucki Wyd. Naukowe, Poznań.
Stępniak, M., Rosik, P. (2013). Accessibility improvement, territorial cohesion and spillovers. A multidimensional evaluation of two motorway sections in Poland. Journal of Transport Geography 31, 154–163.
Studium wykonalności dla projektu: „Modernizacja i rozwój zintegrowanego systemu transportu zbiorowego w Olsztynie”, Raport etapu III. Studium wykonalności projektu. (2009). International Management Services Spółka z o.o., Kraków, Jan Friedberg, Projektowanie dróg i doradztwo w zarządzaniu, Wieliczka, Kraków–Olsztyn.
Vasiliev, I.R. (1997). Mapping time. Cartographica 34(3), ser. Monograph 49, 1–51.
Google Scholar