Derkowska, Aneta (2023), Operowe laboratorium. Hybrydy gatunkowe w polskiej twórczości operowej drugiej połowy XX wieku
Toruń: Wydawnictwo Naukowe GRADO – Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 592, ISBN 978-83-66221-13-0 978-83-8180-740-1
Małgorzata Kosacka
Uniwersytet WarszawskiSłowa kluczowe:
Polish opera in the second half of the 20th century, hybrid genres, opera-oratorio, opera-ballet, opera-drama, the actantial modelBibliografia
Lessing, G.E. (1994), Dramaturgia hamburska. Wybór. Przeł. i oprac. Dobijanka-Witczakowa, O. Kraków: Uniwersytet Jagielloński. Google Scholar
Harris-Warrick, R. (2016), Dance and Drama in French Baroque Opera. A History. Cambridge: Cambridge University Press. Google Scholar
Schneider, H. (2016), Opéra-ballet. MGG Online. https://www.mgg-online.com/mgg/stable/17312 [dostęp: 20.06.2024]. Google Scholar
Sokalska, M. (2016), Wstęp. W: Sokalska, M. (red.), Opera w kulturze. Kraków: Wydawnictwo Avalon. Google Scholar
Kosacka, M. (2024). Derkowska, Aneta (2023), Operowe laboratorium. Hybrydy gatunkowe w polskiej twórczości operowej drugiej połowy XX wieku: Toruń: Wydawnictwo Naukowe GRADO – Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 592, ISBN 978-83-66221-13-0 978-83-8180-740-1. Acta Neophilologica, 26(2), 219–223. https://doi.org/10.31648/an.10319
Małgorzata Kosacka
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski