Structuring Uncertainty: An Attempt at Reading G. H. Wells’ ’’The Apple”
Halszka Leleń
Uniwersytet Wamińsko-Mazurski w OlsztynieАннотация
-------------------
Библиографические ссылки
The Complete Short Stories of H. G. Wells. Ed. John Hammond. London, Phoenix Giant 1999.
Markiewicz H., Autor i narrator, in: Wymiary dzieła literackiego, Selected Works, vol. 4, Kraków, Universitas 1996.
Głowiński M., Cztery typy fikcji narracyjnej. In: Dzieło wobec odbiorcy: Szkice z komunikacji literackiej. Selected Works, vol. 3, Kraków, Universitas 1998, p. 207-218.
Zgorzelski A., Conradowskie dystanse. In: O nowelach Conrada. Gdańsk, Wydawnictwo Morskie 1984.
Uspiensky B., A Poetics of Composition, trans. Valentina Zavarin and Susan Wittig. Berkley, University of California Press 1983.
Culler J., Konwencja i oswojenie. Znak, styl, konwencja. Compiled by Michał Głowiński. Warszawa, Czytelnik 1977.
Caillois R., Odpowiedzialność i styl, transl. J. Lisowski. Warszawa, PIW 1967.
Filip G., Przemiana czasu i przestrzeni jako motyw polskiej noweli fantastycznej początku XX wieku. In: Male formy narracyjne. Ed. by E. Łoch. Lublin, UMCS.
Markiewicz H., Miejsca niedookreślenia w dziele literackim. In: Dzieło wobec odbiorcy. Selected Works, vol. 4. Kraków, Universitas 1996.
Zgorzelski A., ’’Pojedynek” jako nowela humorystyczna. In: O nowelach Conrada. Gdańsk, Wydawnictwo Morskie 1984, p. 29-37.
A Dictionary of Linguistics and Phonetics. Ed. David Crystal. Oxford, Blackwell Publishers 1997.
Jakobson R., Closing Statement: Linguistics and Poetics. In: Style in Language. Ed. Thomas A. Sebeok. Cambridge, Mass, MIT Press 1960.
Markiewicz H., Autor i narrator, in: Wymiary dzieła literackiego, Selected Works, vol. 4, Kraków, Universitas 1996.
Głowiński M., Cztery typy fikcji narracyjnej. In: Dzieło wobec odbiorcy: Szkice z komunikacji literackiej. Selected Works, vol. 3, Kraków, Universitas 1998, p. 207-218.
Zgorzelski A., Conradowskie dystanse. In: O nowelach Conrada. Gdańsk, Wydawnictwo Morskie 1984.
Uspiensky B., A Poetics of Composition, trans. Valentina Zavarin and Susan Wittig. Berkley, University of California Press 1983.
Culler J., Konwencja i oswojenie. Znak, styl, konwencja. Compiled by Michał Głowiński. Warszawa, Czytelnik 1977.
Caillois R., Odpowiedzialność i styl, transl. J. Lisowski. Warszawa, PIW 1967.
Filip G., Przemiana czasu i przestrzeni jako motyw polskiej noweli fantastycznej początku XX wieku. In: Male formy narracyjne. Ed. by E. Łoch. Lublin, UMCS.
Markiewicz H., Miejsca niedookreślenia w dziele literackim. In: Dzieło wobec odbiorcy. Selected Works, vol. 4. Kraków, Universitas 1996.
Zgorzelski A., ’’Pojedynek” jako nowela humorystyczna. In: O nowelach Conrada. Gdańsk, Wydawnictwo Morskie 1984, p. 29-37.
A Dictionary of Linguistics and Phonetics. Ed. David Crystal. Oxford, Blackwell Publishers 1997.
Jakobson R., Closing Statement: Linguistics and Poetics. In: Style in Language. Ed. Thomas A. Sebeok. Cambridge, Mass, MIT Press 1960.
Leleń, H. (2001). Structuring Uncertainty: An Attempt at Reading G. H. Wells’ ’’The Apple”. Acta Neophilologica, (III), 209–220. извлечено от https://czasopisma.uwm.edu.pl/index.php/an/article/view/1579
Halszka Leleń
Uniwersytet Wamińsko-Mazurski w Olsztynie
Uniwersytet Wamińsko-Mazurski w Olsztynie
Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)
- Halszka Leleń, Littoral Impressionism in The Wreck of the Archangel by George Mackay Brown , Acta Neophilologica: Том 1 № XXV (2023): Acta Neophilologica