Berger A.A., Narratives in Popular Culture, Media, and Everyday Life, London 1997.
Google Scholar
Bianchi C., Semiotic Approaches to Advertising Texts and Strategies: Narrative, Passion, Marketing, “Semiotica” 2011, nr 183 (1/4), s. 243-272.
Google Scholar
Bryła E., 1 sierpnia producent napoju Tiger reklamował się środkowym palcem. I hasłem „Chrzanić to, co było”, [w:] wyborcza.biz [online], 09.08.2017, https://wyborcza.biz/biznes/7,177150,22211114,1-sierpnia-tiger-reklamowal-sie-srodkowym-palcem-i-haslem-chrzanic.html?disableRedirects=true [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Cejrowski: Co robić z napojem Tiger, [w:] YouTube [online], 17.08.2017, https://www.youtube.com/watch?v=_Ps_ZVqLNeo [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Cichosz W., Dysfunkcyjność społeczna – subkultury młodzieżowe, „Studia Gdańskie” 2004, T. XVII, s. 196, https://bibliotekanauki.pl/articles/558557.pdf [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Dessuant P., Narcyzm. Przegląd koncepcji psychoanalitycznych, Gdańsk 2007.
Google Scholar
Dudziak A., Antropologiczna hermeneutyka jako metodologia badań reklamy audiowizualnej, [w:] Media światem człowieka, red. nauk. M. Drożdż, I. S. Fiut, Kraków – Kielce 2009.
Google Scholar
Dudziak A., Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne, [w:] Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju, red. nauk. M. Sokołowski, Toruń 2008.
Google Scholar
Dudziak A., O aksjologicznym potencjale neomitologizmu w reklamie, [w:] Przemiany mitów i wartości nie tylko w literaturze, pod red. L. Wiśniewskiej i M. Gołuńskiego, Bydgoszcz 2010.
Google Scholar
Dudziak A., O mitologizowaniu obrazu świata w reklamie telewizyjnej, [w:] Obrazy kultur, pod red. G. Pełczyńskiego i R. Vorbricha, Poznań 2007.
Google Scholar
Dudziak A., Perswazyjne uwarunkowania komunikacji wizerunkowej w koncepcji Johna O’shaughnessy i Nicholasa Jacksona O’shaughnessy, „Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego” 2015, nr 29.
Google Scholar
Dziemidok B., Sztuka, wartości, emocje, Warszawa 1992.
Google Scholar
Głowiński M., Narratologia: dzisiaj i nieco dawniej, „Teksty Drugie” 2001, nr 5, s. 20-30.
Google Scholar
Goczał B., Obecność marki Tiger w teledysku Young Leosi to majstersztyk, [w:] Wirtualnemedia.pl [online], 04.05.2022, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiger-reklama-teledysk-young-leosi-za-ile-majstersztyk-sound-marketing-jak-dziala [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Gołaszewska M., Istota i istnienie wartości. Studium o wartościach estetycznych na tle sytuacji aksjologicznej, Warszawa 1990.
Google Scholar
Gołaszewska M., Zarys estetyki. Problematyka, metody, teorie, Warszawa 1986.
Google Scholar
Górska A., Spory o wizerunek podkultury blokersów, „Warmińsko-Mazurski Kwartalnik Naukowy” 2012, nr 1, http://www.kwartalnik.wsiie.olsztyn.pl/sites/default/files/kwartalnik/2012/1/Kwartalnik1_2012_5.pdf [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Herman D., Storytelling and the Sciences of Mind, Cambridge 2013.
Google Scholar
Kępa-Figura D., Narracja na płaszczyźnie werbalnej. Na przykładzie przekazu medialnego, [w:] Narracyjność języka i kultury, red. D. Filar, D. Piekarczyk, Lublin 2013, s. 167-184.
Google Scholar
Narracje w życiu. O grupie i jednostce, red. nauk. J. Wasilewski, Warszawa 2016.
Google Scholar
Kim E.A., Shoenberger H., Kwon E.P., Ratneshwar S., A Narrative Approach for Overcoming the Message Credibility Problem in Green Advertising, “Journal of Business Research” 2022, nr 147, s. 449-461.
Google Scholar
Krawczyk-Bocian A., Leppert R., Narracja jako temporalna podróż po świecie sensów i znaczeń, „Acta Universitatis Nicolai Copernici” 2020, XL (2), z. 452, s. 14-43.
Google Scholar
Krawczyk-Bocian A., Homo narrator, Bydgoszcz 2021.
Google Scholar
Krupiński J., Doświadczenie estetyczne – wartościowanie – wartości, [w:] Nauka o pięknie. Rozprawy z pogranicza estetyki, aksjologii ogólnej i antropologii filozoficznej, pod red. M. Gołaszewskiej, Kraków – Lublin 1990.
Google Scholar
Kulas P., Narracja jako przedmiot badań i kategoria w naukach społecznych, „Kultura i Społeczeństwo” 2014, nr 4, s. 111-130.
Google Scholar
Lasch Ch., Kultura narcyzmu. Amerykańskie życie w czasach malejących oczekiwań, przeł. G. Ptaszek i A. Skrzypek, Warszawa 2015.
Google Scholar
Laszczak M., Reklamy powinny być cool, „Marketing w Praktyce” 2005, nr 3.
Google Scholar
Marczak G., Marka Tiger pokazuje środkowy palec na 1 Sierpnia „Chrzanić to co było”, [w:] Antyweb.pl [online], 09.08.2017, https://antyweb.pl/marka-tiger-pokazuje-srodkowy-palec-na-1-sierpnia-chrzanic-to-co-bylo [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci, [w:] Wirtualnemedia.pl [online], 09.08.2017, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiger-na-instagramie-fuckiem-dla-1-sierpnia-jako-dnia-pamieci-marka-krytykowana-za-kpiny-z-powstania-warszawskiego [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Musixmatch. Young Leosia – Rok Tygrysa (prod. Broke Boys), [w:] YouTube [online], 27.04.2022, https://www.youtube.com/watch?v=cNVgMk2oLQ4 [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Napój Tiger promowany w nowym teledysku Young Leosi, [w:] Wirtualnemedia.pl [online], 28.04.2022, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiger-teledysk-young-leosia-reklama-krytyka [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Narracja jako sposób rozumienia świata, pod red. J. Trzebińskiego, Gdańsk 2002.
Google Scholar
Narracja. Koncepcje i badania psychologiczne, red. E. Dryll, A. Cierpka, Warszawa 2004.
Google Scholar
Narracja. Teoria i praktyka, red. B. Janusz, K. Głodowska, B. de Barbaro, Kraków 2008.
Google Scholar
Narrative Across the Media: The Languages of Storytelling, red. M.-L. Ryan, Lincoln 2004.
Google Scholar
Nowakowska-Kempna I., Konceptualizacja uczuć w języku polskim. Prolegomena, Warszawa 1995.
Google Scholar
O jeden mem za daleko. Żenujący wpis, którym Tiger uczcił dzień pamięci o Powstaniu Warszawskim, [w:] Newsweek.pl [online], 09.08.2017, https://www.newsweek.pl/polska/srodkowym-palcem-energy-drink-uczcil-1-sierpnia-dzien-pamieci-o-powstaniu-warszawskim/h15z2lr [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Orzeł W., Rola narracji storytellingowej w reklamie, [w:] Marketerplus.pl [online], 24.08.2015, https://marketerplus.pl/rola-narracji-storytellingowej-w-reklamie/ [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Paleczny T., Zjawisko uniwersalizacji kulturowej jako wymiar procesu globalizacji, „Krakowskie Studia Międzynarodowe” 2007, nr 2, s. 175‒178, https://repozytorium.ka.edu.pl/bitstream/handle/11315/24119/PALECZNY_Zjawisko_uniwersalizacji_kulturowej_jako_wymiar_2007.pdf?sequence=1&isAllowed=y[dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna, [w:] Wirtualnemedia.pl [online], 10.08.2017, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prezes-maspexu-wpisy-tigera-z-10-kwietnia-i-bozego-ciala-tez-mnie-zmrozily-agencja-okazala-sie-niestaranna [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Puzynina J., Język wartości, Warszawa 1992.
Google Scholar
Riessman C.K., Narrative Analysis, Newsbury Park 1993.
Google Scholar
Rosner K., Narracja jako struktura rozumienia, „Teksty Drugie” 1999, nr 3, s. 7-15.
Google Scholar
Röhr H. P., Narcyzm – zaklęte „ja”, Poznań 2007.
Google Scholar
Siemieniecki B., Nowe media a zjawisko narcyzmu, [w:] Oblicza Internetu. Sieciowe dyskursy. (Roz)poznawanie cyfrowego świata, Elbląg 2014, s. 48-56.
Google Scholar
Spagińska-Pruszak A., Język emocji. Studium leksykalno-semantyczne rzeczownika w języku polskim, rosyjskim i serbsko-chorwackim, Gdańsk 1994.
Google Scholar
Stępień A. B., Propedeutyka estetyki, Lublin 1886.
Google Scholar
Tiger przeprasza za obraźliwą reklamę z 1 sierpnia, [w:] PRoto.pl [online], 10.08.2017, https://www.proto.pl/aktualnosci/tiger-przeprasza-za-obrazliwa-reklame-z-1-sierpnia [dostęp: 08.10.2022].
Google Scholar
Wallis M., Przeżycie i wartość, Kraków 1968.
Google Scholar
Wertime K., Building Brands & Believers. How to Connect with Consumers using Archetypes, Singapore 2002.
Google Scholar