Dokumenty prawne
Ustawa z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (Dz.U. 1993, nr 7, poz. 34), [online] <http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19930070034>, dostęp: 13.07.2015.
Ustawa z dnia 30 czerwca 2011 roku o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej (Dz.U. 2011, nr 153, poz. 903), [online] <http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20111530903>, dostęp: 8.07.2015.
Opracowania
9 tys. abonentów korzysta ze Strefy Widza TVP, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/9-tys-abonentow-korzysta-ze-strefy-widza-tvp>, dostęp: 29.07.2015.
23 lipca naziemna telewizja cyfrowa w całym kraju, [online] <https://mac.gov.pl/aktualnosci/23-lipca-naziemna-telewizja-cyfrowa-w-calym-kraju>, dostęp: 8.07.2015.
30 najważniejszych programów TV w Polsce, red. W. Godzic, Warszawa 2005.
Adamski A., Media w analogowym i cyfrowym świecie. Wpływ cyfrowej rewolucji na rekonfigurację komunikacji społecznej, Warszawa 2012.
Adamski A., Telewizja w analogowym i cyfrowym świecie, w: Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa, red. A. Adamski i in., Warszawa 2012.
Baranowska-Skimina A., Audio i wideo w Internecie I 2011, [online] <http://www.egospodarka.pl/63332,Audio-i-wideo-w-Internecie-I-2011,1,39,1.html>, dostęp: 30.07.2015.
Bogunia-Borowska M., Fenomen telewizji. Interpretacje socjologiczne i kulturowe, Kraków 2012.
Casetti F., Odin R., Od paleo- do neotelewizji. W perspektywie semiopragmatyki, tłum. A. Ostaszewska, w: Po kinie? Audiowizualność w epoce przekaźników elektronicznych, red. A. Gwóźdź, Kraków 1994.
Centrum Badania Opinii Społecznej, Nudzą, drażnią, dezinformują – Polacy o reklamach, [online] <http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2011/K_016_11.PDF>, dostęp: 10.07.2015.
Choliński A., Product placement. Planowanie, kreacja i pomiar skuteczności, Warszawa 2013.
Co to jest naziemna telewizja cyfrowa, [online] <http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/co-to-jest-naziemna-telewizja-cyfrowa>, dostęp: 8.07.2015.
Czas seriali, red. A. Szczepanek, S. Wojciechowska, P. Buśko, Gdańsk 2014.
Doyle G., From Television to Multi-Platform: Less for More or More for Less?, „Convergence” 2010, vol. 16, nr 4.
Dwornik B., Najmłodsze medium połyka konkurencję, w: Interaktywnie.com. Raport Media Online 2010, [online] <http://interaktywnie.com/public/upload/data/03/54/35432_raport_media_online. pdf>, dostęp: 15.07.2015.
Dziennikarstwo internetowe – teoria i praktyka, red. G. Habrajska, J. Mikosz, Łódź 2010.
Filiciak M., Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu, Gdańsk 2013.
Filiciak M., TV czy nie-TV? Telewizja doby post-soap i sieci peer-to-peer, w: Post-soap. Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia, red. M. Filiciak, B. Giza, Warszawa 2011.
Filiciak M., Halawa M., Telewizja bez telewizorów, [online] <http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kultura/209304,1,telewizja-bez-telewizorow.read>, dostęp: 15.07.2014.
Film, telewizja i sztuki wizualne w dobie nowych mediów, red. M. Marczak, Olsztyn 2014.
Finał cyfryzacji i koniec ery ogólnopolskiej telewizji analogowej, [online] <http://www.uke.gov.pl/ final-cyfryzacji-i-koniec-ery-ogolnopolskiej-telewizji-analogowej-12733>, dostęp: 8.07.2015.
Franek K., Intermedium, Warszawa 2000.
Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Warszawa – Kraków 2001.
Godlewski A., Jak się zmienia telewizja, „Nowe Media” 2012, nr 1.
Godzic W., Kuba i inni. Twarze i maski popkultury, Warszawa 2013.
Godzic W., Telewizja jako kultura, Kraków 2002.
Gripsrud J., Telewizja i nadawanie masowe – prawdopodobieństwo przetrwania w epoce cyfrowej, tłum. R. Machura, w: Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia, red. T. Bielak, M. Filiciak, G. Ptaszek, Warszawa 2011.
Gwóźdź A., Obrazy i rzeczy. Film między rzeczami, Kraków 2003
Interactive Advertising Bureau Polska, TV + WWW = Razem lepiej. Raport z badania, [online] <http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/07/20140714_IABPolska_TVWWW_raport_final.pdf>, dostęp: 31.07.2015.
Internetowe gatunki dziennikarskie, red. K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman, Warszawa 2010.
Jakubowicz K., Nowa ekologia mediów. Konwergencja a metamorfoza, Warszawa 2011.
Kozłowski K., Szersza oferta, ale problemy te same – sprawdziliśmy Strefę T-Mobile w Player.pl,[online] <http://antyweb.pl/sprawdzamy-strefe-t-mobile-w-player-pl/>, dostęp: 28.07.2015.
Kulik W., Cyfryzacja zakończona – naziemna telewizja DVB-T w całej Polsce, [online] <http://www.benchmark.pl/aktualnosci/cyfryzacja-dvb-t-polska-zakonczona-naziemna-telewizja-cyfrowa.html>, dostęp: 8.07.2015.
Kurdupski M., Coraz dłużej oglądamy telewizję. Najwięcej czasu przed szklanym ekranem spędzają seniorzy (raport), [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coraz-dluzej-ogladamy-telewizje-najwiecej-czasu-przed-szklanym-ekranem-spedzaja-seniorzy-raport>, dostęp: 1.08.2015.
Lewicki A., Od House’a do Shreka. Seryjność w kulturze popularnej, Wrocław 2011.
Lisowska-Magdziarz M., Media powszechne. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku, Kraków 2008.
McQuail D., Teoria komunikowania masowego, tłum. M. Bucholc, A. Szulżycka, Warszawa 2007.
Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa, red. A. Adamski i in., Warszawa 2012.
Morley D., Family Television: Cultural Power and Domestic Leisure, London 1988.
Multiscreening w Polsce: podczas oglądania telewizji drugi najpopularniejszy ekran to komputer, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multiscreening-w-polsce-podczas-ogladaniatelewizji-drugi-najpopularniejszy-ekran-to-komputer>, dostęp: 31.07.2015.
Myśliński J., Kalendarium polskiej prasy, radia i telewizji, Warszawa 2004.
Naziemna telewizja cyfrowa – najczęściej zadawane pytania, [online] <https://mac.gov.pl/naziemna-telewizja-cyfrowa-najczesciej-zadawane-pytania>, dostęp: 8.07.2015.
Naziemna telewizja cyfrowa w Polsce, [online] <https://pl.wikipedia.org/wiki/Naziemna_telewizja_cyfrowa_w_Polsce>, dostęp: 8.07.2015.
Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja, red. M. Jeziński, Toruń 2011.
Ogonowska A., Telewizja, w: Słownik wiedzy o mediach, red. E. Chudziński, Warszawa – Bielsko-Biała 2007.
Ojcewicz D., Product placement jako nowoczesna forma reklamy w serialu telewizyjnym, [pracamagisterska], UWM Olsztyn 2014, 150 c.p.s.
Ojcewicz D., Strategia skrytej „kanibalizacji”, czyli o wchłanianiu telewizji przez Sieć – uwag parę, w: Film, telewizja i sztuki wizualne w dobie nowych mediów, red. M. Marczak, Olsztyn 2014.
Palczewski M., Telewizja w Internecie – telewizja internetowa – telewizja interaktywna, w: Dziennikarstwo internetowe – teoria i praktyka, red. G. Habrajska, J. Mikosz, Łódź 2010.
Pallus P., Juliusz Braun żegna się z TVP. „Rewolucyjne zmiany”, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/juliusz-braun-zegna-sie-z-tvp-rewolucyjne-zmiany>, dostęp: 8.07.2015.
Pallus P., Rusza Strefa T-Mobile od TVN. Operator liczy na 350 tys. użytkowników, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rusza-strefa-t-mobile-od-tvn-operator-liczy-na-350-tys-uzytkownikow>, dostęp: 30.07.2015.
Pallus P., TVN Player zmienia się w Player. Będzie kontent spoza TVN i płatne treści, [online]<http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-player-zmienia-sie-w-player-bedzie-kontent-spoza-tvn-i-platne-tresci#>, dostęp: 13.07.2014.
Pawlak W., Telewizja jutra – coraz bliżej, „Nowe Media” 2012, nr 2.
Plan wdrażania telewizji cyfrowej w Polsce, [online] <https://mac.gov.pl/files/wp-content/uploads/2012/08/PlanDTT.pdf>, dostęp: 7.07.2015.
Plata T., Zaloguj się do telewizji 2.0, „Nowe Media” 2013, nr 4.
Player.pl dostępny na PlayStation 3 i PlayStation 4, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/player-pl-dostepny-na-playstation-3-i-playstation-4>, dostęp: 31.07.2015.
Po kinie? Audiowizualność w epoce przekaźników elektronicznych, red. A. Gwóźdź, Kraków 1994.
Polscy internauci wolą wideo w internecie niż w telewizji, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscy-internauci-wola-wideo-w-internecie-niz-w-telewizji>, dostęp: 31.07.2015.
Polska cyfrowa – kalendarium, [online] <http://www.uke.gov.pl/polska-cyfrowa-kalendarium-12719#>,dostęp: 7.07.2015
Połowa Polaków podczas oglądania telewizji korzysta jednocześnie z innych urządzeń elektronicznych,[online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polowa-polakow-podczas-ogladania-telewizjikorzysta-jednoczesnie-z-innych-urzadzen-elektronicznych>, dostęp: 31.07.2015.
Ponad połowa z nas korzysta z telewizji internetowej, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-polowa-z-nas-korzysta-z-telewizji-internetowej>, dostęp: 15.07.2015.
Port Cyfrowy Giżycko 2013, [online] <https://mac.gov.pl/aktualnosci/port-cyfrowy-gizycko-2013>dostęp: 7.07.2015.
Post-soap. Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia, red. M. Filiciak, B. Giza, Warszawa 2011.
Scolari C.A., The Grammar of Hypertelevision: An Identikit of Convergence-Age Fiction Television (Or, How Televison Simulates New Interactive Media), „Journal of Visual Literacy” 2009, vol. 28, nr 1.
Seriale Polsatu i TVP przedpremierowo w Ipli, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/seriale-polsatu-i-tvp-przedpremierowo-w-ipli_1>, dostęp: 28.07.2015.
Sierocki R., Sokołowski M., Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów, Toruń 2011.
Skrzypczak J., Polityka medialna w okresie konwersji cyfrowej radiofonii i telewizji, Poznań 2011.
Skrzypczak J., Radiofonia naziemna wobec wyzwań epoki cyfrowej, „Media – Kultura – Komunikacja Społeczna” 2016, t. 12, nr 4.
Słownik terminologii medialnej, red. W. Pisarek, Kraków 2006.
Słownik wiedzy o mediach, red. E. Chudziński, Warszawa – Bielsko-Biała 2007.
Szewczyk Ł., Nowe kanały Eleven Sports na Player.pl. Umowa z Grupą TVN, [online] <http://media2.pl/media/126529-Nowe-kanaly-Eleven-Sports-na-Player.pl.-Umowa-z-Grupa-TVN.html>, dostęp: 5.08.2015.
Świerczyńska-Głownia W., Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce, Kraków 2014.
Świerczyńska-Głownia W., Telewizja internetowa czy telewizja w Internecie? Nowe usługi medialne, w: Internetowe gatunki dziennikarskie, red. K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman, Warszawa 2010.
TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BIS.pl, w dół TVN.pl, [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-w-internecie-rekord-tvn24-pl-dobry-start-tvn24bis-pl-wdol-tvn-pl>, dostęp: 28.07.2015.
Usługi: Player.pl, [online] <http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/uslugi/player>,dostęp: 28.07.2015.
VoD.pl liderem, Player.pl przyciąga najdłużej, aplikacja Ipla traci na rzecz www (analiza serwisówVoD), [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vod-pl-liderem-player-pl-przyciaga-najdluzej-aplikacja-ipla-traci-na-rzecz-www-analiza-serwisow-vod>, dostęp: 31.07.2015.
VoD.pl z rekordem – w górę Ipla.tv, TVN Player i Kinoplex (TOP serwisów VoD), [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vod-pl-z-rekordem-w-gore-ipla-tv-tvn-player-i-kinoplex-topserwisow-vod>, dostęp: 28.07.2015.
Wojtas T., Internautów na najdłużej przyciągają RMFon.pl i Open.fm, NK.pl przed WP, Onetem i Iplą (TOP 20), [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/internautow-na-najdluzejprzyciagaja-rmfon-pl-i-open-fm-nk-pl-przed-wp-onetem-i-ipla-top-20>, dostęp: 28.07.2015.
Wojtas T., VoD.pl przed Playerem i Ipla.tv, VoD.tvp.pl z rekordem, w dół aplikacja Ipla, [online]<http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vod-pl-przed-playerem-i-ipla-tv-vod-tvp-pl-z-rekordem-w-dol-aplikacja-ipla>, dostęp: 29.07.2015.
Wojtas T., VoD.pl z rekordem, Player.pl i Ipla zależne od ramówek TVN i Polsatu (analiza serwisów VoD), [online] <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vod-pl-z-rekordem-player-pl-i-ipla-zalezne-od-ramowek-tvn-i-polsatu-analiza-serwisow-vod>, dostęp: 29.07.2015.
Współpraca TVN i T-Mobile. Rusza strefa T-Mobile w Player.pl, [online] <http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/wspolpraca-tvn-i-t-mobile-rusza-strefa-t-mobile-w-player-pl,1367090.html?playlist_id=18819>, dostęp: 28.07.2015.
Ziarek P., Polski rynek telewizyjny wobec procesu cyfryzacji, w: Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja, red. M. Jeziński, Toruń 2011.
Zmiany w MUX-1 oraz MUX-3, [online] <http://www.uke.gov.pl/zmiany-w-mux-1-oraz-mux-3-13727>,dostęp: 8.07.2015.
Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia, red. T. Bielak, M. Filiciak, G. Ptaszek, Warszawa 2011.
Google Scholar