Akty normatywne
Kodeks wyborczy. 2011. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy. [Online]. Państwowa Komisja Wyborcza. Dostęp: https://pkw.gov.pl/g2/oryginal/2012_01/d59258c291bff51510478d9373c42076.pdf [19.01.2019].
Ustawa o planowaniu… 2003. Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Dz.U. 2003, nr 80, poz. 717. [Online]. Internetowy System Aktów Prawnych. Dostęp: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20030800717 [19.01.2019].
Opracowania
Adamik-Szysiak, Małgorzata. 2012. Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005–2010. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
CBOS. 2018. Odbiór kampanii wyborczej i aktywność polityczna w Internecie przed wyborami samorządowymi. Komunikat z Badań nr 160. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Cwalina, Wojciech. 2000. Telewizyjna reklama polityczna. Lublin: Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Cybulska, Agnieszka. 2018a. Wybory samorządowe 2018. Komunikat z Badań nr 70. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Cybulska, Agnieszka. 2018b. Wybory samorządowe: zainteresowanie nimi, deklaracje udziału oraz preferencje po ogłoszeniu terminu głosowania. Komunikat z Badań nr 115. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Cybulska, Agnieszka, i Pankowski, Krzysztof. 2018. Wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast 2018. Komunikat z Badań nr 132. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Dobek-Ostrowska, Bogusława. 2007. Komunikowanie polityczne i publiczne. Warszawa: PWN.
Feliksiak, Michał. 2014. Odbiór kampanii wyborczej i aktywność polityczna w Internecie. Komunikat z Badań nr 97. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Gendźwiłł, Adam. 2018. Wybory samorządowe – znaczenie, gotowość uczestnictwa oraz zainteresowanie decyzjami władz różnych szczebli. Komunikat z Badań nr 23. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Goossens, Louis. 1990. Metaphtonymy: The Interaction of Metaphor and Metonymy in Expressions for Linguistic Action. Cognitive Linguistics, 1 (3), s. 323–342.
Kantar Media. 2019. Wybory samorządowe. Dane Kantar Media dla 18 miast Polski. [Niepublikowane materiały Kantar Media. Z archiwum autorek].
Listwan-Franczak, Karolina. 2016. Wpływ reklamy zewnętrznej jako narzędzia kampanii wyborczej na okresowe kształtowanie przestrzeni, na przykładzie miasta Krakowa. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, 2, s. 247–272.
Lux, Jolanta. 2011. Reklama. 50% pojęć gratis. Warszawa: Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna „Adam”.
Olczyk, Tomasz. 2009. Politrozrywka i poperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Pankowski, Krzysztof. 2018a. Wybory samorządowe a poczucie podmiotowości obywatelskiej. Komunikat z Badań nr 120. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Pankowski, Krzysztof. 2018b. Zainteresowanie wyborami samorządowymi, deklaracje uczestnictwa oraz preferencje w lipcu. Komunikat z Badań nr 99. Warszawa: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej.
Rogowska, Małgorzata. 2016. Przestrzeń publiczna w mieście – zagadnienia wybrane. Studia KPZK PAN, 170, s. 158–164.
Ryłko-Kurpiewska, Anna. 2016. Reklama jako sztuka powtórzeń. Gdynia: Novae Res.
Zimny, Rafał, i Nowak, Paweł. 2009. Słownik polszczyzny politycznej po roku 1989. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Netografia
Backlight – definicja. 2018. [Online]. Bilbordy.info. Dostęp: https://bilbordy.info/artykuly/backlight/ [12.01.2019].
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. 2017. Reklama OOH w Polsce. Raport 2017. [Online]. Dostęp: http://igrz.home.pl/RAPORT%20OOH%202017.pdf [13.01.2019].
Kielan, Wiesław. 2013. Funkcjonowanie nośników reklamy w przestrzeni publicznej. [Online]. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Dostęp: https://slideplayer.pl/slide/810229/ [14.01.2019].
Klimczak, Dariusz. 2007. Outdoor w wyborach. Marketing w Praktyce, 10. [Online]. Dostęp: http://marketing.org.pl/archiwum/index.php/go=2/act=5/fileid=2095/product_id=m46fd0fc292c24 [11.01.2019].
Nasze nośniki. 2018. [Online]. Ströer. Dostęp: http://www.stroer.pl/oferta/nasze-nosniki [18.01.2019].
OOH – słownik pojęć. 2019. [Online]. Bilbordy.info. Dostęp: https://bilbordy.info/artykuly/outdoorooh/ [12.01.2019].
Produkty i rozwiązania. 2018a. [Online]. AMS. Dostęp: http://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania/dynamic-backlight [19.01.2019].
Produkty i rozwiązania. 2018b. [Online]. AMS. Dostęp: http://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania/citylight [19.01.2019].
Reklama polityczna. 2019. [Online]. Cityboard Media. Dostęp: https://cityboard.pl/reklama-polityczna [14.01.2019].
Specyfikacja dla grafika. 2018. [Online]. AMS. Dostęp: http://ams.com.pl/wp-content/uploads/2018/09/FL100.pdf [13.01.2019].
Google Scholar