Babbie, Earl (2003). Badania społeczne w praktyce. Tłum. Witold Betkiewicz, Marta Bucholc, Przemysław Gadomski, Jacek Haman, Agnieszka Jasiewicz-Betkiewicz, Agnieszka Kłoskowska-Dudzińska, Michał Kowalski i Maja Mozga. Warszawa: PWN.
Google Scholar
Baudrillard, Jean (2005). Symulakry i symulacja. Tłum. Sławomir Królak. Warszawa.
Google Scholar
Bednarowska, Zofia (2015). Desk research – wykorzystanie potencjału danych zastanych w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Marketing i Rynek, 7, 18–26.
Google Scholar
Borowska, Małgorzata i Dembicka-Starska, Izabela (2014). Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych. Warszawa: Klon/Jawor.
Google Scholar
Bogunia-Borowska, Małgorzata (2010). Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej. Kraków: Wydawnictwo UJ.
Google Scholar
Carboni, Julia and Maxwell, Sarah (2015). Effective Social Media Engagement for Nonprofits: What Matters? Journal of Public and Nonprofit Affairs, 1(1).
Google Scholar
Czyżewska, Weronika (2014). Media publiczne a NGO-sy: Zróbmy wspólny rachunek sumienia, [online]. Ngo.pl. Dostęp: http://opinie.ngo.pl/wiadomosc/1258610.html [15.06.2018].
Google Scholar
Dobranowska-Wittels, Magda (2012). OPP w mediach: najpierw selekcja, [online]. Ngo.pl. Dostęp: http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosc/795388.html [10.06.2018].
Google Scholar
Dudkiewicz, Ignacy (2016). Czemu TVP odrzuca spoty NGO? „Brakuje jasnych zasad?”, [online]. Ngo.pl. Dostęp: http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosc/1894718.html [18.06.2018].
Google Scholar
Hevelke, Eva i Koczanowicz-Chondzyńska, Julia (2016). Bezpłatny czas antenowy dla OPP. „Chcemy spotkać różne światy”, rozmowę przepr. Ignacy Dudkiewicz, [online]. Ngo.pl. Dostęp: http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosc/1989296.html [15.06.2018].
Google Scholar
Informacja Polskiego Radia S.A. (2017). Informacja o kampaniach społecznych organizacji pożytku publicznego na antenach Polskiego Radia S.A., [online]. Polskie Radio S.A. Dostęp: https://www.polskieradio.pl/13/53/Artykul/1788366,Regulamin [15.04.2020].
Google Scholar
Juros, Andrzej i Biały, Arkadiusz (red.) (2015). Kampanie społeczne organizacji pożytku publicznego w mediach publicznych w województwie lubelskim. Lublin: Związek Stowarzyszeń Forum Lubelskich Organizacji Pozarządowych.
Google Scholar
Kotnis-Górka, Emilia i Wysocki, Mateusz (2011). Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. Gliwice: Helion.
Google Scholar
Krzyżak, Agnieszka (2014). Media publiczne a NGO-sy: potrzeba rozmowy o problemach społecznych, [online]. Ngo.pl. Dostęp: http://opinie.ngo.pl/wiadomosc/1208176.html [15.06.2018].
Google Scholar
Regulamin Polskiego Radia S.A. (2017). Regulamin rozpowszechniania audycji prezentujących kampanie społeczne przygotowanych i dostarczonych do Polskiego Radia S.A. przez organizacje pożytku publicznego, [online]. Polskie Radio S.A. Dostęp: https://static.prsa.pl/aa2ecd04-b866-45da-981e-ed2613fbac10.pdf [15.04.2020].
Google Scholar
Rozporządzenie KRRiT (2011). Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 29 kwietnia 2011 r. w sprawie trybu postępowania związanego z nieodpłatnym informowaniem w programach jednostek publicznej radiofonii i telewizji o prowadzonej przez organizacje pożytku publicznego nieodpłatnej działalności pożytku publicznego. Dz.U. 2011 nr 109, poz. 638, [online]. Internetowy system aktów prawnych. Dostęp: http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/regulacje-prawne/polska/radiofonia-i-telewizja-publiczna/1.pdf [14.06.2018].
Google Scholar
Rozporządzenie KRRiT (2017). Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 19 maja 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie trybu postępowania związanego z nieodpłatnym informowaniem w programach jednostek publicznej radiofonii i telewizji o prowadzonej przez organizacje pożytku publicznego nieodpłatnej działalności pożytku publicznego. Dz.U. 2017, poz. 1097, [online]. Internetowy system aktów prawnych. Dostęp: http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20170001097/O/D20171097.pdf [15.06.2018].
Google Scholar
Sommer, Hanna (2016). Czy upadek kultury mediów? Humanities and Social Sciences. XXI, 23(3), 183–196.
Google Scholar
Ustawa (2003). Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Dz.U. 2003 nr 96, poz. 873, [online]. Internetowy system aktów prawnych. Dostęp: http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20030960873/U/D20030873Lj.pdf [20.06.2018].
Google Scholar
Woolley, Marcus (1992). Using statistics for desk research. Aslib Proceedings, 44(5), 227–233.
Google Scholar
Zasady Telewizji Polskiej S.A. (2013). Zasady przygotowania i rozpowszechniania w programach Telewizji Polskiej audycji informujących o prowadzonej przez organizacje pożytku publicznego nieodpłatnej działalności pożytku publicznego, [online]. TVP.pl. Dostęp: http://s.tvp.pl/repository/attachment/d/d/f/ddfe437cd4e13437f6b167764786e82b1380619976446.pdf [20.06.2018].
Google Scholar