Opublikowane: 2021-09-151

Kampanie społeczne w mediach publicznych. Problem wykorzystania bezpłatnego czasu antenowego przez organizacje pożytku publicznego

Agnieszka Ziętek
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.5933

Abstrakt

Artykuł podejmuje zagadnienie kampanii społecznych przygotowywanych przez organizacje pożytku publicznego, a prezentowanych w mediach publicznych w bezpłatnym czasie antenowym. Przytaczane dane wskazują, że organizacje pożytku publicznego nie wykorzystują w pełni bezpłatnego czasu antenowego przyznanego im w publicznym radiu i telewizji. Główny cel artykułu koncentruje się na wskazaniu czynników wpływających na taki stan rzeczy. Na podstawie przeprowadzonych analiz można wskazać m.in takie jak brak środków finansowych będących do dyspozycji OPP, brak wiedzy o możliwości skorzystania z bezpłatnego czasu antenowego oraz nieznajomość procedur, czy reguł kierujących rzeczywistością (post)medialną.

 

Słowa kluczowe:

kampanie społeczne, bezpłatny czas antenowy, organizacje pożytku publicznego

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Ziętek, A. (2021). Kampanie społeczne w mediach publicznych. Problem wykorzystania bezpłatnego czasu antenowego przez organizacje pożytku publicznego. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, (17). https://doi.org/10.31648/mkks.5933

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.