Bentley, J., Mullard, S. (2019). Follow the integrity trendsetter. How to support change in youth opinion and build social trust. Pobrano z https://www.u4.no/publications/follow-the-integrity-trendsetter.pdf
Google Scholar
Apanowicz, Jerzy. (2002). Metodologia Ogólna, Kraków: Wydawnictwo Bernardinum.
Google Scholar
Biccharieri, C., Funcke, A. (2018). Norm Change: Trendsetters and Social Structure, Social Research, 85(1), 1-21.
Crossref
Google Scholar
Chua, Sz., Seock, Y. (2020). The Power of Social Media in Fashion Advertising. Journal of interactive advertising, 20(2), 93-94.
Crossref
Google Scholar
Cymanow-Sosin, K. (2017). Budowanie wizerunku instytucji niekomercyjnej na przykładzie uczelni kościelnej – wybrane narzędzia public relations. Kultura-media-teologia, 30, 9-29.
Crossref
Google Scholar
Dembicka, A. (2021). Moda jako wartość konsumencka – eksplikacja zagadnienia, Problemy Jakości, nr 11-12, 12-21.
Google Scholar
Dybka, S. (2017). Trendy w Zachowaniach Konsumentów jako Czynnik Determinujący Rozwój Przedsiębiorstw. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 338, 81-95.
Google Scholar
Hasło: Moda. Petrozolin-Skowrońska, B. (red.). (1997). Nowa Encyklopedia Powszechna, t. IV. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Hasło: Trednsetter, Nowe Wyraz. Pobrano z: https://nowewyrazy.pl/haslo/trendsetter.html
Google Scholar
Hasło: Trend społeczny. Marshall, G. (red.). (2005). Słownik Socjologii i Nauk Społecznych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Hasło: Trendsetter, Wielki Słownik Języka Polskiego. Pobrano z: https://wsjp.pl/haslo/podglad/91368/trendsetter
Google Scholar
Kieselmann, M. (2015). What makes the difference? Investigating trendsetters’ motivations. Economics and Finance. Pobrano z: https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-01108129/document
Google Scholar
Kucer, A. i in. (2018). Tredny. Interpretacja i konfrontacja. Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytet Warmińko-Mazurski w Olsztynie.
Google Scholar
Kulka, D., Nowacka, M. (2019). Charakterystyka podejścia do pracy przedstawicieli pokolenia Z – praca w systemie wartości młodych, cz. 1. Polish Journal of Continuing Education, 3, 120-130.
Google Scholar
Liang Y., Lee S., Workman J. E. (2020). Easy to Follow a Fashion Trendsetter on Social Media but It’s Hard to Become One, Itaa. 2019 Proceeding, 1-4.
Google Scholar
Łuczuk, P., Maj, Sz. (2023). Era influencera – rola ekspertów w cyfrowym świecie. Czy nadal potrzebujemy ich prognoz i rad?. Kwartalnik Naukowy Fidest Et Ratio, 4(56), 1-11.
Crossref
Google Scholar
Maciejewski, G. (2014). Zachowania konsumentów w dobie postmodernizmu. Journal of Marketing and Market Studies, 8, 1129-1136.
Google Scholar
Markwart, A. (2021). Trendsetters and imagination. Adam Smith’s views on change in Fashion. Aisthema, 8(1), 123-148
Google Scholar
Ochoa-Dąderska, R., Chęcińska, Kopiec, A .(2018). Lider opinii, trendsetter, influencer, czyli blog pracą na pełny etat. W: Sadowska E., Dąsal M (red.), Problemy nowoczesnej edukacji, Tom VIII (99-107). Częstochowa: Wydawnictwo Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie.
Google Scholar
Polańska, K. (2016). Upowszechnienie się trendów w gospodarce cyfrowej. Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych, 4, 155-165.
Google Scholar
Roś, N. (2013). Czy warto traktować modę poważnie? Czyli o wciąż aktualnym zaproszeniu dla Socjologów. Konteksty Społeczne, t. 1, 93-96.
Google Scholar
Sierocki, R. (2018). Jak Socjologowie Rozumieją Kategorię „Trend”?. W: Kucner, A. i in., Trendy: Interpretacje i Konfrontacje, Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
Google Scholar
Siuda, P. (2012). Mechanizmy kultury prosumpcji, czyli fani i ich globalne zróżnicowanie. Studia Socjologiczne, 4(207), 109-132.
Google Scholar
Suchecka, J. (2023). Pokolenie zmiany. Młodzi o sobie i świecie, który nadejdzie, Warszawa: Wydawnictwo W.A.B.
Google Scholar
Sztompka, P. (2019). O pojęciu kultury raz jeszcze. Studia Socjologiczne, 1, 7-23.
Google Scholar
Zacher, L. W. (2018). Długofalowe trendy rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych/ Szkoła Główna Handlowa, 48, 29-42.
Google Scholar
Zelga, T. (2014) Nowe trendy konsumpcyjne jako przejaw innowacyjnych zachowań konsumentów na Mazowszu. W: Nowak A. Z., Szałański M. (red.), Nowoczesne Mazowsze – jak wykorzystać potencjał regionu? (s. 75-102). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Google Scholar
Zelga, T. (2016). Nowe trendy konsumenckie jako przejaw innowacyjnych zachowań współczesnych konsumentów. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 46(2), 202-225.
Crossref
Google Scholar