Opublikowane: 2020-02-191

Muzyka w audiowizualnej wizerunkowej reklamie wyborczej a wyobrażenia o cechach kandydata wcześniej nieznanego odbiorcom

Łukasz Kubisz-Muła
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.5141

Abstrakt

Celem autora artykułu jest określenie, czy zmieniając tempo, instrumentację i tonację tła muzycznego audiowizualnej reklamy wyborczej, można kształtować wyobrażenia o cechach reklamowanego polityka. Przeprowadzone badania ujawniły, że charakter muzyki ze spotów wyborczych może przyczyniać się do kształtowania określonych wyobrażeń na temat polityków, jednak znaczenie tła dźwiękowego w omawianym kontekście jest znikome.

Słowa kluczowe:

reklama wyborcza, reklama audiowizualna, reklama wizerunkowa, muzyka, wizerunek

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kubisz-Muła, Łukasz. (2020). Muzyka w audiowizualnej wizerunkowej reklamie wyborczej a wyobrażenia o cechach kandydata wcześniej nieznanego odbiorcom. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 2(15), 79–93. https://doi.org/10.31648/mkks.5141

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.