Opublikowane: 2021-04-021

Harbingers 2. Zapowiedź międzynarodowych badań postaw i zachowań związanych z komunikacją naukową młodych badaczy oraz ich karier naukowych w dobie pandemii

Marzena Świgoń , David Nicholas
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Komunikaty i recenzje
https://doi.org/10.31648/mkks.6623

Abstrakt

Międzynarodowy zespół badaczy współpracujący z CIBER Research oraz University of Tennessee, przy wsparciu fundacji Alfreda P. Sloana, rozpoczyna w listopadzie 2020 roku realizację projektu badawczego Harbingers 2. Jest to kontynuacja zrealizowanego wcześniej projektu Harbingers, czyli wywiadów z naukowcami na wczesnym etapie kariery na temat ich postaw i zachowań związanych z komunikacją naukową, tym razem w kontekście pandemii. Fundacja Alfreda P. Sloana jest filantropijną, nienastawioną na zysk instytucją grantodawczą z siedzibą w Nowym Jorku. Założona w 1934 roku przez Alfreda Pritcharda Sloana Jr., ówczesnego prezesa i dyrektora generalnego General Motors, fundacja udziela dotacji na rzecz oryginalnych badań i edukacji w dziedzinie nauk ścisłych, technologii, inżynierii, matematyki i ekonomii. Więcej informacji na temat Fundacji Alfreda P. Sloana można znaleźć na stronie http://www.sloan.org/.

Słowa kluczowe:

młodzi naukowcy, pandemia, komunikacja naukowa

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Świgoń, M., & Nicholas, D. (2021). Harbingers 2. Zapowiedź międzynarodowych badań postaw i zachowań związanych z komunikacją naukową młodych badaczy oraz ich karier naukowych w dobie pandemii. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 3(16), 139–141. https://doi.org/10.31648/mkks.6623

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.