Zarządzanie uwagą 3.0

Bożena Brzostowska

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
https://orcid.org/0000-0001-9227-046X


Abstrakt

-


Słowa kluczowe:

zarządzanie uwagą, schemat poznawczy, informacja, kreatywne pisanie, pisanie sieciowe, media społecznościowe, media 3.0


Gladwell, Malcolm. 2009. Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian. Tłum. Grażyna Górska. Kraków: Znak.
Heath, Chip; i Heath, Dan. 2020. Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Tłum. Monika Malcherek. Warszawa: MT Biznes.
Pobierz


Opublikowane
2021-05-19

Cited By /
Share

Brzostowska, B. (2021). Zarządzanie uwagą 3.0. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 4(16), 129–135. https://doi.org/10.31648/mkks.6774

Bożena Brzostowska 
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
https://orcid.org/0000-0001-9227-046X