Zarządzanie uwagą 3.0
Abstrakt
-
Słowa kluczowe:
zarządzanie uwagą, schemat poznawczy, informacja, kreatywne pisanie, pisanie sieciowe, media społecznościowe, media 3.0Bibliografia
Gladwell, Malcolm. 2009. Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian. Tłum. Grażyna Górska. Kraków: Znak.
Heath, Chip; i Heath, Dan. 2020. Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Tłum. Monika Malcherek. Warszawa: MT Biznes.
Heath, Chip; i Heath, Dan. 2020. Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Tłum. Monika Malcherek. Warszawa: MT Biznes.
Brzostowska, B. (2021). Zarządzanie uwagą 3.0. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 4(16), 129–135. https://doi.org/10.31648/mkks.6774