Anima Charity Evaluators. Access: https://animalcharityevaluators.org/ [15.02.2023].
Google Scholar
Czerski, Piotr (2012). Kim są dzieci sieci?, [online]. Polityka. Dostęp: https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/1524947,1,kim-sa-dzieci-sieci.read/ [15.02.2023] [oryginalny tytuł tekstu: Do analogowych. Polityka, 10(2849)].
Google Scholar
Deuze, Mark (2011). Media life. Media, Culture & Society, 33(1), 137–148.
Crossref
Google Scholar
Fuchs, Christian (2014). Chapter 3: Social Media as Participatory Culture. Social Media: A Critical Introduction. London: SAGE Publications Ltd.
Google Scholar
Fuchs, Christian and Sevignani, Sebastian (2013). What is Digital Labour? What is Digital Work? What’s their Difference? And why do these Questions Matter for Understanding Social Media? triple, 11(2).
Crossref
Google Scholar
Kvale, Steinar (2010). Prowadzenie wywiadów. Tłum. Agata Dziuban. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Morozov, Evgeny (2011). The Net Delusion: The Dark Side of Internet Freedom. New York: PublicAffairs.Morozov, Evgeny (2009). How the Net aids dictatorships, [online]. TEDGlobal 2009. Access: https://www.ted.com/talks/evgeny_morozov_how_the_net_aids_dictatorships/ [15.02.2023].
Google Scholar
Otwarte Klatki. O nas, [online]. Dostęp: https://www.otwarteklatki.pl/o-nas/ [15.02.2023].
Google Scholar
Ożóg, Maciej (2018). Życie w krzemowej klatce. Sztuka nowych mediów jako krytyczna analiza praktyk cyfrowego nadzoru. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Ptaszek, Grzegorz (2019). Edukacja medialna 3.0. Krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie Big Data i algorytmizacji. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar