Angielczyk P.Z., Homo crudelis w dobie Internetu, „Parezja” [online] 2019, nr 2 (12), s. 48–64,
Crossref
Google Scholar
<https://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/9375/1/Parezja_2_2019_P_Z_
Google Scholar
Angielczyk_Homo_crudelis_w_dobie_Internetu.pdf>, dostęp: 28.02.2022.
Google Scholar
Bek D., Popiołek M., Patostreaming – charakterystyka i prawne aspekty zjawiska, „Zarządzanie
Google Scholar
Mediami” 7(2019), nr 4, s. 247–262, <https://www.ejournals.eu/pliki/art/15349/>, dostęp:
Google Scholar
02.2022.
Google Scholar
Borys M., Zadymiarze Internetu i jedna zadymiara, „Dwutygodnik.com” [online], Maj/2019, nr
Google Scholar
, <https://www.dwutygodnik.com/artykul/8252-zadymiarze-internetu-i-jedna-zadymiara.html>, dostęp: 26.02.2022.
Google Scholar
Daszykowska-Tobiasz J., Pathological streaming and shots – contents analysis from the point of view of social pedagogy, „Language: Codification – Competence – Communication” 2020, nr 1(2), s. 107–124, <https://er.chdtu.edu.ua/bitstream/ChSTU/1509/1/12.pdf>, dostęp: 28.02.2022.
Crossref
Google Scholar
Diagnostic and statistical manual of mental disorders. DSM-5, wyd. 5, Arlington 2013.
Google Scholar
Dolińska J., Środki masowego przekazu a wychowanie dzieci i młodzieży, w: portal edukacyjny
Google Scholar
Edux.pl [online], 23 kwietnia 2012, <http://www.edukacja.edux.pl/p-15211-srodki-masowego-
Google Scholar
-przekazu-a-wychowanie-dzieci.php>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Garwol K., Zawód celebryta? Cyberprzestrzeń płaszczyzną do uzyskiwania dochodów dzięki rozpoznawalności,
Google Scholar
„Dydaktyka Informatyki” [online] 15(2020), s. 33–55,
Crossref
Google Scholar
ur.edu.pl/bitstream/handle/item/5831/3%20garwol-zaw%c3%b3d%20celebryta.pdf?sequence
Google Scholar
=1&isAllowed=y>, dostęp: 28.02.2022.
Google Scholar
Gierat T.W., Pedagogiczne aspekty uczestnictwa młodzieży w kulturze masowej, w: Sociální pedagogika v kontextu životních etap člověka, red. M. Bargel jr, E. Janigova, E. Jarosz,
Google Scholar
M. Jůzl, Brno 2013, s. 235–242, <https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/15150/
Google Scholar
pedagogiczne%20aspekty.pdf?sequence=1>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Grzywacka A., Kowolik P., Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci – wymiar
Google Scholar
pedagogiczny, „Nauczyciel i Szkoła” 2002, nr 3/4, s. 25–36, <https://rebus.us.edu.pl/
Google Scholar
bitstream/20.500.12128/19963/1/Grzywacka_Pozytywne_i_negatywne_oddzialywanie.
Google Scholar
pdf>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Hertel J. Czym są patostreamy? Skąd wzięła się popularność patostreamingu w Polsce?, w: Morele
Google Scholar
[online], 9 października 2021, <https://scroll.morele.net/poradniki/czym-sa-patostreamy/>,
Google Scholar
dostęp: 26.02.2022.
Crossref
Google Scholar
Jak Kaj zaczął subskrybować kanał Królowej Śniegu, „Kurier Nauczycielski” [online],
Google Scholar
kuriernauczycielski.pl/jak-kaj-zaczal-subskrybowac-kanal-krolowej-sniegu/>, dostęp: 26.02.2022.
Google Scholar
Jakubik A., Diagnostyka osobowości dyssocjalnej, „Studia Psychologica” 2005, nr 6, s. 237–247,
Google Scholar
<https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Studia_Psychologica/Studia_Psychologica-r2006-
Google Scholar
t-n6/Studia_Psychologica-r2006-t-n6-s237-247/Studia_Psychologica-r2006-t-n6-s237-247.pdf>, dostęp: 14.06.2022.
Google Scholar
Jas M., Patostreaming – ciemna strona internetu. Analiza zjawiska na wybranych przykładach,
Google Scholar
„Media – Biznes – Kultura” [online] 2020, nr 1(8), s. 169–180, <https://www.ejournals.eu/
Google Scholar
pliki/art/17098/>, dostęp: 28.02.2022.
Google Scholar
Juszczyk S., Przekazy medialne a czas wolny dzieci w wieku wczesnoszkolnym, w: Pedagogika
Google Scholar
przedszkolna i wczesnoszkolna w sytuacji zmiany społecznej, kulturowej i oświatowej.
Google Scholar
Studia – rozprawy – praktyka, pod red. S. Juszczyka, M. Kisiela i A. Budniak, Katowice
Google Scholar
, s. 215–233, <https://kis.ukf.sk/epcfiles/93DF7B98F7784223A885A5B4FF02920B/
Google Scholar
Pedagogika_przedszkolna_i_wczesnoszkolna.pdf#page=215>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Kruszewska A., Mass media i edukacja, w: Aktuálne otázky prírodovedno-technických predmetov
Google Scholar
a prierezových tém v primárnej edukacji, red. J. Kancír, Prešov 2014, s. 170–181,
Google Scholar
pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Kancir1/subor/Kruszewska.pdf>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Kułaga W., Transmisja patologii społecznych do internetu. Zagrożenia związane z medialną
Google Scholar
aktywnością patoinfluenserów, patostreamerów i patoużytkowników, „Com.press” [online]
Google Scholar
, nr 4(2), s. 70–88, <https://compress.edu.pl/e-wydania?task=callelement&format=ra
Google Scholar
w&item_id=185&element=97b965dd-6fdf-42f3-a505-9a51a9d5959a&method=download>,
Google Scholar
dostęp: 28.02.2022.Łoś M., Skutki poziomu ekspozycji dzieci i młodzieży na przemoc w mediach oraz propozycje działań
Google Scholar
profilaktycznych, w: Uzależnienia behawioralne i zachowania problemowe młodzieżowe.
Google Scholar
Teoria, diagnoza, profilaktyka, terapia, pod red. J. Jarczyńskiej, Bydgoszcz 2014, s. 48–65,
Google Scholar
<https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/15138/skutki%20poziomu.pdf?sequence=1>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Migała P., Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci, „Nauczyciel i Szkoła”
Google Scholar
, nr 3–4(24–25), s. 158–170, <https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Nauczyciel_i_
Google Scholar
Szkola/Nauczyciel_i_Szkola-r2004-t3_4_(24_25)/Nauczyciel_i_Szkola-r2004-t3_4_(24_25)-
Google Scholar
s158-170/Nauczyciel_i_Szkola-r2004-t3_4_(24_25)-s158-170.pdf>, dostęp: 15.06.2022.
Google Scholar
Ostaszewska A., Psychoterapia integratywna w podejściu chrześcijańskim, Sopot 2015.
Google Scholar
Patostreamy – szkodliwe zjawisko w sieci, w: Nauka. To lubię [online], 20 września 2021,
Google Scholar
naukatolubie.pl/patostreamy/>, dostęp: 26.02.2022.
Google Scholar
Patotreści w Internecie. Raport o problemie, Warszawa 2019, <https://fdds.pl/Resources/
Google Scholar
Persistent/a/9/d/3/a9d3f60edf0bfabffe0276837d9fca36a1574f0d/fdds-raport-patotresc-www.
Google Scholar
pdf>, dostęp: 20.06.2022.
Google Scholar
Perkowska-Klejman A., Zastosowanie modelu osądzania refleksyjnego do oceny rozwoju
Google Scholar
intelektualnego dorosłych, „Journal of Modern Science” 22(2014), nr 3, s. 439–455,
Google Scholar
www.jomswsge.com/pdf-83587-19105?filename=Zastosowanie%20modelu.pdf>, dostęp:
Google Scholar
07.2022.
Google Scholar
Polcyn S., Wyzwania dla edukacji medialnej w kontekście destrukcyjnego fenomenu patostreamerów,
Google Scholar
„Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze” [online] 575(2018), nr 10, s. 3–10,
Crossref
Google Scholar
wychowaw.pl/resources/html/article/details?id=186464>, dostęp: 28.02.2022.
Google Scholar
Przemoc transmitowana w sieci, „Kurier Nauczycielski” [online], <https://www.kuriernauczycielski.
Google Scholar
pl/przemoc-transmitowana-w-sieci/>, dostęp: 26.02.2022.
Google Scholar
Ratajczak M., Osobowość dyssocjalna w świetle prawa karnego. Wybrane zagadnienia, Poznań
Google Scholar
[rozprawa doktorska], <https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/25272/1/
Google Scholar
nagranie%20na%20t%C4%99%20sam%C4%85%20p%C5%82yt%C4%99%20CD.pdf>,
Google Scholar
dostęp: 14.06.2022.
Google Scholar
Reeves B., Nass C., Media i ludzie, przeł. H. Szczerkowska, Warszawa 2000.
Google Scholar
Rybicka W., Osobowość dyssocjalna, czyli antyspołeczne zaburzenie osobowości, w: portal
Google Scholar
„Medycyna Praktyczna” [online], <https://www.mp.pl/pacjent/psychiatria/zaburzenia_
Google Scholar
osobowosci/77208,osobowosc-dyssocjalna-czyli-antyspoleczne-zaburzenie-osobowosci>, dostęp: 14.06.2022.
Google Scholar
Socha P., Stadialny rozwój sądów moralnych w koncepcji Lawrense’a Kohlberga. Przegląd i ocena
Google Scholar
głównych tez, w: Duchowy rozwój człowieka. Fazy życia, osobowość, wiara, religijność, pod
Google Scholar
red. P. Sochy, Kraków 2000, s. 145–164.
Crossref
Google Scholar
Szmidt K. J., Pedagogika pozytywna: twórczość – zdolności – mądrość zespolone, w: Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej, pod red. K.J. Szmidta, M. Modrzejewskiej- Świgulskiej, Łódź 2016, s. 13–40.
Crossref
Google Scholar
Żejmo A., O medialnej kreacji świata i kondycji społeczeństwa informacyjnego, w: Materiały Krakowskiej
Google Scholar
Konferencji Młodych Uczonych 2007. Kraków, 20–22 września 2007, Kraków 2007, s. 583–589.
Crossref
Google Scholar
Żejmo A., Społeczny potencjał Internetu w świetle dokumentów Kościoła katolickiego poświęconych
Google Scholar
mediom, w: (Kon)teksty kultury medialnej. Analizy i interpretacje, t. 1, pod red. M. Sokołowskiego, Olsztyn 2007, s. 379–386.
Google Scholar
Żejmo A., Wirtualne podróże osoby ludzkiej. Internet jako przestrzeń rozwoju człowieka, w: Homo creator czy homo ludens? Twórcy – internauci – podróżnicy, pod red. W. Muszyńskiego i M. Sokołowskiego, Toruń 2008, s. 147–153.
Google Scholar