Akty normatywne
Prawo farmaceutyczne. 2001. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. Dz.U. 2001, nr 126, poz. 1381. [Online]. ISAP – Internetowy System Aktów Prawnych. Dostęp: 24.04.2017.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia. 2008. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 maja 2008 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej. Dz.U. 2008, nr 81, poz. 484. [Online]. ISAP – Internetowy System Aktów Prawnych. Dostęp: 24.04.2017.
Opracowania
Aronson, Elliot, Wilson, Timothy D., Akert, Robin M. 2006. Psychologia społeczna. Tłum. Joanna Gilewicz. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Bralczyk, Jerzy. 2004. Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Grzegorczykowa, Renata. 2010. Wprowadzenie do semantyki językoznawczej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Iedema, Rick. 2013. Multimodalna analiza dyskursu. Resemiotyzacja na potrzeby dyskursów użytkowych. Tłum. M. Żelewa. W: Duszak, Anna, i Kowalski, Grzegorz (red.). Systemowo-funkcjonalna analiza dyskursu. Kraków: Wydawnictwo Universitas, s. 197–227.
Kuśpit, Małgorzata. 2010. Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Kysztymowa, Irina. 2013. Kreacja wizerunku osobowego. Podstawy psychosemiotyki image’u. Tłum. Paulina Bogusz-Tessmar. Poznań: Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk.
Lewiński, Piotr H. 1999. Retoryka reklamy. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.
Maćkiewicz, Jolanta. 2017. Badanie mediów multimodalnych – multimodalne badanie mediów. Studia Medioznawcze, 2 (69), s. 33–42.
Makowski, Michał. 2013. Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie. Warszawa: CeDeWu.
Nagórko, Alicja. 2012. Podręczna gramatyka języka polskiego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Pisarek, Walery. 2008. Wstęp do nauki o komunikowaniu. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Rytel, Danuta. 1984. Leksykalne środki wyrażania modalności w języku czeskim i polskim. Wrocław: Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk.
Skowronek, Katarzyna. 1993. Reklama. Studium pragmalingwistyczne. Kraków: Instytut Języka Polskiego.
Załazińska, Aneta. 2016. Obraz, słowo, gest. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Zeugner, Gerhard. 1965. Barwa i człowiek. Tłum. Jerzy Rogaczewski. Warszawa: Arkady.
Netografia
PEX. 2019. PEX PharmaSequence raport miesięczny – styczeń 2019. [Online]. PEX PharmaSequence. Dostęp: https://www.pexps.pl/files/upload/files/PEX_RaportMiesieczny_WWW_20190222_01_EBRpdf [25.03.2019].
Reklamy preparatów przeznaczonych do stosowania w okresie przeziębienia i grypy ACTI-trin. 2011. Reklama ACTI-trin syrop. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=_Y4A4D7Ytzg [24.04.2017].
Apap. 2014. Apap – Studentki. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=IxEL38F8gyY [24.04.2017].
Coldrex MaxGrip. 2017. Coldrex – Silniejszy od przeziębienia i grypy. [Online]. YouTube. Dostęp:https://www.youtube.com/watch?v=3_mG2BXAEk4 [27.03.2019].
Fervex. 2015. Fervex. Reklama. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=t66sA8V27p8 [26.03.2019].
Ibum zatoki. 2013. Ibum zatoki – ucisk i ból z głowy! – GPD Agency. [Online]. YouTube. Dostęp:https://www.youtube.com/watch?v=ZNFdnDXyCns [24.04.2017].
Nurofen. 2016. Nurofen dla dzieci 2016. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=7zMNQ_gq0Ac [24.04.2017].
Nurofen zatoki. 2015. Nurofen zatoki. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=PR6LCE51EJc [24.04.2017].
Rutinoscorbin. 2011. Reklama Rutinoscorbin „Dość niewyraźnie dziś wyglądasz”. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=HyNDXqqbPII [24.04.2017].
Wicks SymptoMed Complete. 2014. Vicks. [Online]. YouTube. Dostęp: https://www.youtube.com/watch?v=16UoycugD_Q [26.03.2019].
Google Scholar