Baudrillard, Jean. 2007. Wymiana symboliczna i śmierć. Tłum. Sławomir Królak. Warszawa: Wydawnictwo Sic!
Bochańczyk-Kupka, Dominika. 2014. Luksus i dobra luksusowe. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 176, s. 97–108.
Boucher, François. 2003. Historia mody. Dzieje ubiorów od czasów prehistorycznych do końca XX wieku. Tłum. Piotr Wrzosek. Warszawa: Wydawnictwo Arkady.
Gałązkiewicz, Igor. 2017. Projektowanie doświadczeń. Lublin: Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Instytut Ubioru w Kioto. 2012. Moda. Historia mody XX wieku. Oprac. zbiorowe. Warszawa: Taschen.
Labocha, Janina. 1996. Tekst, wypowiedź, dyskurs. W: Gajda, Stanisław, i Balowski, Mieczysław (red.). Styl a tekst. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, s. 49–53.
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata. 2013. Metodologia badań nad mediami – nurty, kierunki, koncepcje, nowe wyzwania. Studia Medioznawcze, 2, s. 27–42.
Mistewicz, Eryk. 2011. Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. Gliwice: Wydawnictwo Onepress.
Moda. Wielka księga ubiorów i stylów. 2014. Tłum. Ewa Romkowska. Warszawa: Wydawnictwo Arkady.
Perchla-Włosik, Aleksandra. 2015. Moda jako komunikat w świetle teorii socjologicznych i badań empirycznych. Zeszyty Prasoznawcze, 3 (223), s. 615–625.
Rejakowa, Bożena. 2010. Kulturowe aspekty języka mody. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Sikora, Tomasz. 2002. Pojęcie luksusu – definicje i cechy charakterystyczne. International Journal of Management and Economics, 12, s. 136–156.
Simmel, Georg. 1980. Filozofia mody. Tłum. Sławomir Magala. Warszawa: Wydawnictwo Wiedza Powszechna.
Simmel, Georg. 2006. Most i drzwi: wybór esejów. Tłum. Małgorzata Łukasiewicz. Warszawa: Oficyna Naukowa.
Smith, Adam. 1989. Teoria uczuć moralnych. Tłum. Danuta Petsch. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Stopczyńska, Kinga. 2016. Wykorzystanie storytelling w kreowaniu wizerunku marki w social media. Handel Wewnętrzny, 3 (362), s. 317–328.
Svendsen, Lars. 2006. Fashion: A Philosophy. London: Reaktion Books.
Veblen, Thorstein. 1971. Teoria klasy próżniaczej. Tłum. Janina i Krzysztof Zagórscy. Warszawa: Wydawnictwo Muza.
Netografia
Becker, Kara. 2017. Marka Anders, czyli hołd dla stylu vintage. [Online]. Harpersbazaar.pl. Dostęp: https://www.harpersbazaar.pl/moda/4232/marka-anders-czyli-hold-dla-stylu-vintage [29.03.2018].
Kaszuba, Klaudia. 2016a. Marka luksusowa w social media. [Online]. Phama.co. Dostęp: http://www.phama.co/markaluksusowawsm/ [29.03.2018].
Kaszuba, Klaudia. 2016b. Magia historii. [Online]. Phama.co. Dostęp: http://www.phama.co/magia-historii/ [29.03.2018].
Kaszuba, Klaudia. 2018. Luksus 2.0. Jak Millenialsi zmieniają rynek mody. [Online]. Phama.co. Dostęp: http://www.phama.co/jak-millenialsi-zmieniaja-mode/ [5.03.2018].
LaMode. 2017. Mieć versus czuć: nowa era luksusu. [Online]. LaMode.info. Dostęp: http://lamode.info/miec-versus-czuc-nowa-era-luksusu.html [5.03.2018].
Mau, Dhani. 2018. As Logo Mania Heats Up on the Runway, Vintage Retailers Reap Some of the Benefits. [Online]. Fashionista.com. Dostęp: https://fashionista.com/2018/01/vintage-fashiondesigner-logos-resale-clothes-market [29.03.2018].
Szacki, Jerzy. 2002. Coco Channel i życie umysłowe. Res Publica, 10, s. 11–14. [Online]. Respublica. Dostęp: http://publica.pl/teksty/coco-chanel-i-zycie-umyslowe-40792.html [25.02.2018].
Strony internetowe poświęcone modzie
Anders Label. Facebook. [Online]. Anders. Dostęp: https://www.facebook.com/anderslabel [29.03.2018].
Anders Label. Instagram. [Online]. Instagram. Dostęp: https://www.instagram.com/anderslabel [29.03.2018].
Anders Label. Video 1. [Online]. Anders. Dostęp: https://www.facebook.com/anderslabel/videos/1946721832261428 [29.03.2018].
Anders Label. Video 2. [Online]. Anders. Dostęp: https://www.facebook.com/anderslabel/videos/1952105758389702 [29.03.2018].
Bieńkowska, Milena. #Bienkowska in Paris. [Online]. Dostęp: http://bienkovska.com/pl/content/15-bienkovskainparis [29.03.2018].
Bieńkowska, Milena. Bienkowska X Styleon. [Online]. Dostęp: http://bienkovska.com/pl/content/17-bienkovska-x-styleon [29.03.2018].
Bieńkowska, Milena. Fala. [Online]. Dostęp: http://bienkovska.com/pl/content/12-fala [29.03.2018].
Bieńkowska, Milena. Kim jestem? [Online]. Dostęp: http://bienkovska.com/pl/content/4-bienkovska [29.03.2018].
Bieńkowska, Milena. Red. [Online]. Dostęp: http://bienkovska.com/red [29.03.2018].
BlackBalloon. [Online]. Dostęp: https://blackballoon.pl [26.02.2018].
Klinika Urody. [Online]. Dostęp: http://klinika-urody.pl [29.03.2018].
La Marqueuse. Facebook. [Online]. Dostęp: https://www.facebook.com/LaMarqueuse [12.03.2018].
La Marqueuse. Instagram. [Online]. Dostęp: https://www.instagram.com/lamarqueuse [12.03.2018].
La Marqueuse. O nas. [Online]. Dostęp: https://www.lamarqueuse.pl/o-nas [12.03.2018].
Łukoszek, Dominika. Modologia. [Online]. Dostęp: http://modologia.pl [26.02.2018].
Monika Kamińska. [Online]. Dostęp: http://monikakaminska.com [12.03.2018].
Zack Roman. [Online]. Dostęp: https://zackroman.com [12.03.2018].
Google Scholar