Opublikowane: 2020-02-201

O wybranych strategiach rozwoju marek modowych w ofercie usług PR agencji BlackBalloon

Joanna Bachura-Wojtasik , Klaudia Kaszuba
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.5159

Abstrakt

Artykuł wpisuje się w nurt badań o charakterze interdyscyplinarnym dotyczących dyskursu modowego w Polsce. Autorki zwracają uwagę na złożoność problematyki mody rozumianej z jednej strony jako dziedzina sztuki oraz filozofii, a z drugiej jako element komunikacji społecznej. Casus agencji BlackBalloon posłużył do wskazania i omówienia wyróżniających się współcześnie trendów oraz praktyk komunikacyjnych podejmowanych przez wybrane marki modowe w celu nawiązania relacji z otoczeniem. Redefinicja pojęcia luksusu, gloryfikowanie przeszłości (trend vintage), personalizacja produktów czy też strategia storytelling to zabiegi wykorzystywane przez agencję do budowania wizerunku i tożsamości danych marek modowych.

Słowa kluczowe:

dyskurs modowy, marka, luksus, vintage, storytelling

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Bachura-Wojtasik, J., & Kaszuba, K. (2020). O wybranych strategiach rozwoju marek modowych w ofercie usług PR agencji BlackBalloon. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 3(15), 81–92. https://doi.org/10.31648/mkks.5159

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.