Aigrain P., Dzielenie się. Kultura i gospodarka epoki Internetu, tłum. W. Pędzich, Warszawa 2012.
Baumgärtel T., Art Was Only a Substitute for the Internet: Interview with Vuk Cosic, [online] <http://www.heise.de/tp/artikel/6/6158/1.html>, dostęp: 4.06.2016.
Beyl J., Bauwens J., Artist Meets Audience: Understanding the Social Meaning of Art on the Internet, „The University of Melbourne Refereed E-Journal” 2010, vol. 1, nr 5.
Castells M., Galaktyka Internetu. Refleksje nad Internetem, biznesem i społeczeństwem, tłum. T. Hornowski, Poznań 2003.
Keen A., Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę, tłum. M. Bernatowicz, Warszawa 2007.
Kluszczyński R.W., Film i Wielka Awangarda, w: Film awangardowy w Polsce i na świecie, red. R.W. Kluszczyński, Łódź 1989, s. 9–65.
Lessig L., Remiks. Aby sztuka i biznes rozkwitały w hybrydowej gospodarce, tłum. R. Próchniak, Warszawa 2009.
Mersch D., Teorie mediów, tłum. E. Krauss, Warszawa 2010.
Scott G., Duchamp’s Ideal Children: Internet Art, the Avant-Garde and the Readymade, [online] <http://pooool.info/duchamps-ideal-children-internet-art-the-avant-garde-and-the-readymade/>, dostęp: 4.06.2016.
Syska R., Filmowy neomodernizm, Kraków 2014.
UbuWeb, [online] <http://www.ubuweb.com/>, dostęp: 2.06.2016.
Vacheron J., Kazuhiro Goshima: After the Metabolic Cities, w: 12th Biennial of Moving Images in Geneva, red. P. Stohler, Genève 2012, s. 42–43.
Google Scholar