Opublikowane: 2021-09-151

Odwołania do pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (w czasie jej pierwszej fali) w komunikatach audiowizualnych przygotowanych przez wybrane sieci handlowe

Agnieszka Barczyk-Sitkowska
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.6407

Abstrakt

W 2020 roku marki reprezentujące różne branże zaczęły nawiązywać w swoich komunikatach do pandemii. Celem artykułu jest zweryfikowanie obecności oraz określenie kierunków odwołań do pandemii koronawirusa, które pojawiły się przekazach audiowizualnych wybranych sieci handlowych, opublikowanych między 4 marca a 5 czerwca 2020 roku w serwisie YouTube. Aby to osiągnąć, wykorzystano analizę zawartości oraz technikę stałego porównywania. Na tej podstawie wyróżniono siedem głównych kierunków nawiązywania do omawianego tematu.

Słowa kluczowe:

komunikacja marki, koronawirus, pandemia, sieci handlowe, YouTube

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Barczyk-Sitkowska, A. (2021). Odwołania do pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (w czasie jej pierwszej fali) w komunikatach audiowizualnych przygotowanych przez wybrane sieci handlowe. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, (17). https://doi.org/10.31648/mkks.6407

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.