Blaustein L., Wybór pism estetycznych, Kraków 2005.
Bonini T., Doing Radio in the Age of Facebook, w: Radio Evolution, red. M. Oliveira, P. Portela, L.A. Santos, Braga 2012, s. 17–26.
Bonixe L., Sharing and Retweeting Sounds: The Relationship between Radio Journalism and Social Networks, w: Radio Evolution, red. M. Oliveira, P. Portela, L.A. Santos, Braga 2012, s. 7–16.
Czarnek P., Zjawisko konwergencji w radiu komercyjnym na przykładzie Radia Zet, w: Problemy konwergencji mediów, t. 2, red. D. Rott, M. Kaczmarczyk, Praga–Sosnowiec 2013, s. 149–158.
Część słuchaczy Czwórki niezadowolona i zaskoczona zniknięciem stacji z nadawania analogowego, [online] <www.wirtualnemedia.pl/artykul/czesc-sluchaczy-czworki-niezadowolona-i-zaskoczona-zniknieciem-stacji-z-nadawania-analogowego>, dostęp: 26.10.2016.
Damas S.H., Alemán J.L.R., 2.0 in Form, yet Still 1.0 in Purpose: A Comparative Study of Spanish Music Radio Stations on Twitter, w: Radio: The Resilient Medium. Papers from the Third Conference of the ECREA Radio Research Section, red. M. Oliveira, G. Stachyra, G. Starkey, Sunderland 2014, s. 83–95.
Jędrzejewski S., R@dio publiczne w Europie. Program – finansowanie – technologia – audytorium, Warszawa 2015.
Jędrzejewski S., Strategie zarządzania radiofonią publiczną w warunkach konwergencji, w: Radio w dobie nowych mediów, red. U. Doliwa, Olsztyn 2014, s. 42–43.
Kogo nie słychać w Trójce, [online] <www.kogonieslychacw3.pl>, dostęp: 26.10.2016.
Konwergencja mediów masowych i jej skutki dla współczesnego dziennikarstwa, t. 1, red. Z. Oniszczuk, M. Wielopolska-Szymura, Katowice 2012.
Kreft J., Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami, Kraków 2015.
Lakomy M., Rynek radiowy w Polsce, Kraków 2012.
Maćkowiak A., Zmiana postaw odbiorczych w kontekście wtórnej oralności na tle procesu konwergencji, w: Konwergencja mediów masowych i jej skutki dla współczesnego dziennikarstwa, t. 1, red. Z. Oniszczuk, M. Wielopolska-Szymura, Katowice 2012, s. 351–368.
Myślak D.A., Siudak M.M., Radio w dobie nowych mediów. Funkcjonowanie rozgłośni akademickich w mediach społecznościowych, w: Radio w cyfrowym świecie. Teorie nowych mediów oraz konteksty międzynarodowe, red. M. Sokołowski, Olsztyn 2016, s. 91–109.
Problemy konwergencji mediów, t. 2, red. D. Rott, M. Kaczmarczyk, Praga–Sosnowiec 2013.
Radio Evolution, red. M. Oliveira, P. Portela, L.A. Santos, Braga 2012.
Radio: The Resilient Medium. Papers from the Third Conference of the ECREA Radio Research Section, red. M. Oliveira, G. Stachyra, G. Starkey, Sunderland 2014.
Radio w cyfrowym świecie. Teorie nowych mediów oraz konteksty międzynarodowe, red. M. Sokołowski, Olsztyn 2016.
Radio w dobie nowych mediów, red. U. Doliwa, Olsztyn 2014.
Ranking marek polskiego Snapchata, [online] <hash.fm/ranking/100mareksnapa>, dostęp: 2.09.2016.
Sellas T., Bonini T., Masters of Brand: A Study of Social Media Workers in the Italian and Spanish Radio Industries, w: Radio: The Resilient Medium. Papers from the Third Conference of the ECREA Radio Research Section, red. M. Oliveira, G. Stachyra, G. Starkey, Sunderland 2014, s. 65–82.
Sotrender, Fanpage Trends, 09.2016, [online] <www.sotrender.pl/trends/facebook>, dostęp:26.10.2016.
Sotrender, Instagram Trends, 09.2016, [online] <https://www.sotrender.com/blog/wp-content/uploads/2016/10/instagram_trends_201609_hl2.pdf>, dostęp: 26.10.2016.
Sotrender, Twitter Trends, 09.2016, [online] <www.sotrender.pl/trends/twitter>, dostęp: 26.10.2016.
Szews P., Facebook, Twitter i YouTube w mediach tradycyjnych. Jak prasa, radio i telewizja wykorzystują serwisy społecznościowe?, „Media i Społeczeństwo” 2014, nr 4, s. 56–73.
Wielgoszewska A., Wiśniewska M., Media społecznościowe a polskie rozgłośnie radiowe na przykładzie Programu I Polskiego Radia i radia RMF FM, w: Radio w cyfrowym świecie. Teorie nowych mediów oraz konteksty międzynarodowe, red. M. Sokołowski, Olsztyn 2016, s. 83–90.
Google Scholar