Opublikowane: 2019-02-121

Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych

Paulina Czarnek-Wnuk
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.3006

Abstrakt

W polu badawczym autorki niniejszego opracowania znalazły się społeczności tworzone w Internecie przez rozgłośnie radiowe różnego typu. Zaprezentowano wyniki badania przeprowadzonego na ponad trzydziestu nadawcach, zarówno ogólnopolskich, ponadregionalnych, jak i regionalnych oraz lokalnych. Celem artykułu jest próba refleksji na temat liczby i charakteru tych cyfrowych społeczności jako swego rodzaju poszerzenia bądź też dopełnienia analogowego audytorium radia. Analizowaną problematykę ukazano także w kontekście teorii retoryki społeczności.

Słowa kluczowe:

radio, słuchacze, użytkownicy, nowe technologie, media społecznościowe, interakcja, retoryka społeczności

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Czarnek-Wnuk, P. (2019). Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 4(12), 41–51. https://doi.org/10.31648/mkks.3006

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.