Opublikowane: 2019-02-121

Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego. Analiza procesu produkcji

Magdalena Szydłowska , Urszula Doliwa , Katarzyna Piasecka , Agnieszka Podbielska , Karolina Kobak , Marta Wiśniewska
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.3011

Abstrakt

Dżingiel to element programu radiowego mający szczególne znaczenie, toteż poświęca się mu dużo uwagi. Autorzy postanowili sprawdzić, jak przebiega proces produkcji dżingli radiowych i na ile ta produkcja jest związana z formatem i charakterem danej stacji. Badaniu poddano między innymi takie aspekty produkcji, jak miejsce, autorstwo i zastosowana koncepcja. Podstawą badań były wywiady z przedstawicielami różnych typów stacji radiowych: publicznych i komercyjnych, jak i tych, dla których generowanie zysku nie jest celem nadrzędnym. Wzięto pod uwagę zarówno stacje lokalne, regionalne, jak i ogólnopolskie.

Słowa kluczowe:

dżingiel, analiza procesu produkcyjnego, program radiowy

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Szydłowska, M., Doliwa, U., Piasecka, K., Podbielska, A., Kobak, K., & Wiśniewska, M. (2019). Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego. Analiza procesu produkcji. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 4(12), 121–133. https://doi.org/10.31648/mkks.3011

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.