Opublikowane: 2020-02-071

Rola prowadzącego programy rozrywkowe w rozgłośniach komercyjnych

Paulina Czarnek-Wnuk
Media - Kultura - Komunikacja Społeczna
Dział: Artykuły
https://doi.org/10.31648/mkks.5070

Abstrakt

Autorka podejmuje problematykę radiowych programów rozrywkowych emitowanych przez rozgłośnie komercyjne. Jej celem jest określenie cech właściwych dla tego typu produkcji oraz wskazanie roli prowadzącego w audycjach służących dostarczeniu
przyjemności. Analizie został poddany styl prowadzących, język, jakim się posługują,
oraz charakter relacji nadawczo-odbiorczych.

Słowa kluczowe:

radio, rozrywka, dziennikarz, prezenter, osobowość

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Czarnek-Wnuk, P. (2020). Rola prowadzącego programy rozrywkowe w rozgłośniach komercyjnych. Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, 1(15), 11–22. https://doi.org/10.31648/mkks.5070

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.