L. Kohlberg, R. Mayer, Rozwój jako cel wychowania, w: Alternatywy myślenia o/dla edukacji, pod red. Z. Kwiecińskiego, Warszawa 2000, s. 22–24.
Google Scholar
F. Znaniecki, Socjologia wychowania, t. 1: Wychowujące społeczeństwo, Warszawa 1973, s. 36.
Google Scholar
F. Znaniecki, Socjologia wychowania, t. 1–2, Warszawa 1973.
Google Scholar
F. Corominas, Wychowywać dziś, przeł. K. Radzikowska, Ząbki 2007. <https://www.palabra.es/coleccion/hacer-familia-0005.html>, dostęp: 14.12.2017.
Google Scholar
K. Szmidt, Pedagogika akademicka a życie. Rozważania o pewnym rozdźwięku, w: Edukacja alternatywna. Nowe teorie, modele badań i reformy, pod red. J. Piekarskiego, B. Śliwerskiego, Kraków 2000, s. 468–479.
Google Scholar
Thomas Gordon, Wychowanie bez porażek czyli Trening Skutecznego Rodzica, przeł. M. Szafrańska-Brandt, Warszawa 2014.
Google Scholar
Susan Forward, Craig Buck, Toksyczni rodzice. Jak się uwolnić od bolesnej spuściznyi rozpocząć nowe życie?, przeł. R. Grażyński, Warszawa 2011.
Google Scholar
Alexander Lowen, Radość. Naucz się wyzwalać energię stłumionych uczuć, przeł. K. Jakimowicz, Warszawa 2010.
Google Scholar
Martin Seligman, Prawdziwe szczęście. Optymizmu można się nauczyć, przeł. A. Jankowski, Warszawa 2005.
Google Scholar
Elaine Mazlish, Adele Faber, Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci. Twoja droga do szczęśliwszej rodziny, przeł. B. Rumatowska, Warszawa 2009.
Google Scholar
M. Manso, B. Jordan de Urries, Twoje dziecko między 4 a 5 rokiem życia, przeł. K. Radzikowska, Ząbki 2005.<https://men.gov.pl/wp-content/uploads/2016/02/zalacznik-nr-1-wychowanie-przedszkolne.docx.>, dostęp: 14.12.2017.
Google Scholar
E. Włodkowska, Współpraca przedszkola z rodzicami, „Publikator”, 26(2005), s. 26.
Google Scholar