Benedikt A. (2004), Reklama jako proces komunikacji, Wydawnictwo Astrum, Wrocław.
Bralczyk J. (2000), Język na sprzedaż, Oficyna Wydawnicza Branta, Warszawa–Bydgoszcz.
Bogunia-Borowska M. (2004), Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2004.
Caples J., Hahn F.E. (2000), Skuteczna reklama, przeł. J. Pers, ABC, Warszawa.
Dennison D., Tobey L. (1997), Podręcznik reklamy. Jak zdobyć rozgłos, nie wydając fortuny na reklamę, przeł. M.S. Mulak, Książki Pomóż Sam Sobie, Lublin.
Dobek-Ostrowska B. (1999), Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław.
Dobek-Ostrowska B., Wiszniowski R. (2001), Teoria komunikowania publicznego i politycznego: wprowadzenie, Wydawnictwo Astrum, Wrocław.
Dobek-Ostrowska B. (2007), Komunikowanie polityczne i publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Dudziak A. (2012), Informacyjne i perswazyjne funkcje reklamy społecznej w świetle antropologii i aksjologii, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Olsztyn.
Filipiak M. (2004), Homo communicans: wprowadzenie do teorii masowego komunikowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin.
Gwozda M. (2010), Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego, [w:] Reklama w społeczeństwie informacyjnym: konteksty społeczno-edukacyjne: praca zbiorowa, E. Kowalska, M. Kowalski (red.), Maternus Media, Tychy: 65-75.
Heath R. (2014), Uwieść podświadomość: psychologia reklamy, przeł. J. Trojnar, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot.
Jachnis A., Terelak J. (1998), Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz.
Kall J. (1994), Reklama, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Kotler P. (1994), Marketing. Analiza, Planowanie, wdrażanie i kontrola, red. nauk. wyd. polskiego M. Belka, Gebethner & Ska, Warszawa.
Korpanty J. (red.) (2003), Słownik łacińsko-polski, t.2, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa.
Kwarciak B. (1999), Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
Limański A., Drabik I. (2007), Marketing w organizacjach non profit, Difin Warszawa.
Lewiński P.H. (1999), Retoryka reklamy, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
Maison D., Maliszewski N. (2008), Co to jest reklama społeczna, [w:] Propaganda dobrych serc czyli pierwszy tom o reklamie społecznej, D. Maison, P. Wasilewski (red.), Agencja Wasilewski, Kraków: 9-43.
Nadolska K. (2011), Potrzeby psychiczne człowieka a reklama, Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, Poznań–Opole.
Nowacki R. (2006), Reklama: podręcznik, Difin, Warszawa.
Religa K. (2008), Emocje w reklamie społecznej, „Marketing w Praktyce” 9: 38-40.
Sargeant A. (2004), Marketing w organizacjach non profit, przeł. W. Kisiel, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Strużycki M., Heryszek T. (2007), Nowoczesna reklama na współczesnym rynku, Difin, Warszawa.
Tokarz M. (2006), Argumentacja, perswazja, manipulacja, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
Zémor P. (1995), La Communication, PUF, Paris.
Google Scholar