Einloggen
Einloggen
Deutsch
English
Język Polski
Русский
Français (France)
Deutsch
Español (España)
Italiano
Mitteilungen
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über uns
Über die Zeitschrift
Cel i zakres
Etyka publikacji
Proces recenzji
Recenzenci
Einreichungen
Redaktion
Kontakt
Veröffentlicht am:
2018-08-19
1
Nr. 21 (2015)
Rewolucja w edukacji i nauczaniu: neurodydaktyka
Kamil Gorzka
Humanistyka i Przyrodoznawstwo
Rubrik:
Rezensionen und Übersichten
https://doi.org/10.31648/hip.438
Am häufigsten gelesenen Artikel dieser/dieses Autor/in
Kamil Gorzka,
Pośród Witkacowskich światów
,
Humanistyka i Przyrodoznawstwo: Nr. 22 (2016)
Angaben zum Artikel
Literaturhinweise
Statistiken
Autoren
Dateien herunterladen
PDF (Język Polski)
Zitierregeln
Zitationsformate
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Bibliografische Angaben herunterladen
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Gorzka, K. (2018). Rewolucja w edukacji i nauczaniu: neurodydaktyka.
Humanistyka I Przyrodoznawstwo
, (21), 451–454. https://doi.org/10.31648/hip.438
Zitiert von / Teilen
Lizenz
Dieses Werk steht unter der
Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell 4.0 International
.
Literaturhinweise
Marzena Żylińska, Nerurodydaktyka. Nauczanie I uczenie się przyjazne mózgowi. Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Koperniak, Toruń 2013
Google Scholar
PDF herunterladen
Artikelansichten
Kamil Gorzka
Institution:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Poland
##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##
##plugins.themes.libcom.BOCookieBarReject##
##plugins.themes.libcom.BOCookieBarAccept##