• Język Polski
    English Deutsch Français (France) Italiano
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
Nagłówek strony
  • STRONA GŁÓWNA
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • O CZASOPIŚMIE
    OPIS ETYKA PUBLIKACJI WYTYCZNE DLA AUTORÓW PROCES RECENZJI RECENZENCI
  • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
  • KONTAKT
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Tom 2 Nr 17 (2020): Media - Kultura - Komunikacja Społeczna

Tom 2 Nr 17 (2020): Media - Kultura - Komunikacja Społeczna


Artykuły

Zmieniający się paradygmat opowiadania we współczesnych serialach grozy

Artur Borowiecki
11-20
  PDF  

Rola muzeów Holokaustu i ich audytoriów w kształtowaniu pamięci o Holokauście w kontekście nowych mediów

Adriana Krawiec
21-42
  PDF  

Czy blogi to rzeczywiście prasa? Kilka uwag praktycznych o zasadności uznania blogera za dziennikarza, a bloga za prasę

Łukasz Goniak
45-61
  PDF  

Komunikacja niewerbalna i wykorzystanie gestów w sporcie

Dorota Kubieniec
65-76
  PDF  

Obrazy cielesności kobiet trenujących sztuki i sporty walki w dyskursie medialnym. Zarys problematyki

Przemysław Pawelec, Wojciech Jan Cynarski
77-88
  PDF  
Recenzje i komunikaty

Streamowanie gier wideo – nowe zjawisko we współczesnej mediasferze

Przemysław Ciszek
91-94
  PDF  


AKTUALNY NUMER
Złóż artykuł
Słowa kluczowe


Copyright

Copyright 2018 Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP

Adres wydawnictwa

Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
ul. Heweliusza 14; 10-724 Olsztyn
e-mail: wydawca@uwm.edu.pl
tel. (089) 523 36 61; fax (089) 523 34 38