Opublikowane: 2018-10-281

Cenione wartości jako wyznacznik celów życiowych nauczycieli

Józef Rusiecki

Abstrakt

Przedstawiono wyniki badan empirycznych dotyczące stosunku nauczycieli do różnych wartości, jak: rodzina, praca zawodowa, wiedza, religia, kultura i społecznictwo. Wartości te są wyznacznikami celów życiowych uznawanych przez nauczycieli, które wskazują na orientację prorodzinną i prozawodową nauczycieli.

Słowa kluczowe:

etyka, nauczyciel, wartości, cele życiowe, orientacja życia, edukacja

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Rusiecki, J. (2018). Cenione wartości jako wyznacznik celów życiowych nauczycieli. Humanistyka I Przyrodoznawstwo, (5), 235–242. Pobrano z https://czasopisma.uwm.edu.pl/index.php/hip/article/view/1913

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.